vineri, 22 februarie 2013

Atelier creativ 12-18.02- Grădiniţa Albinuţa



Dragi părinți,

 Ne place în lumea poveștilor, de aceea ne-am continuat aventura pe acest tărâm minunat și săptămâna aceasta.
 Un triunghiu pofticios ne-a fost ghid prin universul formelor geometrice. Ne-am plimbat pe acoperișuri în formă de triunghi, sau o barcă cu velă în aceeași formă, am răsfoit paginile unei cărți cu file în formă de pătrat sau ne-am jucat fotbal cu o minge rotundă. Fără să ne dăm seama, am făcut astfel asocieri ale formelor geometrice amintite cu diferite obiecte din viaţa de zi cu zi.
 Ajunşi pe Insula Omiduţelor, ne-am creat singuri propriul nostru joc. Astfel, am aflat că un joc distractiv nu trebuie neapărat cumpărat, ci poate fi făcut chiar de noi. Jocul ne-a ajutat să ne exersăm gândirea asociativă, să ne amintim formele geometrice, dar și să câștigăm încredere în noi.
 Pentru cei mai mari dintre noi, Tangram a fost o provocare pe măsură. Tangram este un joculeț distractiv pe care l-am folosit pentru a învăța formele geometrice și a ne dezvolta creativitatea. După ce am aflat legenda care stă în spatele acestui joc, am trecut la acțiune, creând chiar noi forme trăznite.




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu