vineri, 2 noiembrie 2012

Atelier creativ 22.10.2012- Şcoala "Ion Dumitriu"



Dragi părinți,

LA atelierul de astăzi am început cu un scurt joc distractiv în care ne-am imaginat ca suntem niște căluți la o cursa și că trebuie să trecem de diferite obstacole.
Am continuat cu un joc care ne-a ajutat să ne dezvoltăm abilitățile de lidership, ne-a dat încredere în noi, ne-a dezvoltat spontaneitatea, discreția și abilitatea de observare.
Ajunși din nou pe Insula Omiduţelor, ne-am exersat atenția, ascultând o poveste ritmată apoi ne-am dezvoltat abilitățile de lucru manual, creând o alta jucărie: o broscuță săritoare.
Vă invităm să îi încurajați pe copii să se gândească la o scurtă poveste despre broscuța pe care au construit-o, dar şi să exerseze alte forme din origami.































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu