vineri, 2 noiembrie 2012

Atelier creativ 29.10.2012-Şcoala "Ion Dumitriu"



Dragi părinti,

La atelierul de astăzi, am început cu un scurt joc de energizare,  apoi ne-am îndreptat spre insula unde se intâmplă toate lucrurile interesante.
Tema centrală a atelierului a fost: O călătorie în jurul lumii.
Prin intermediul unei activități de creare de stegulețe, am descoperit elementele unei hărți,  am învățat să citim o hartă, am identificat continente, ţări, orașe, ape, dar și punctele cardinale. Ne-am concentrat apoi pe localizarea pe hartă a ţărilor. Obiectivul atelierului de azi a fost ca cei mici să poată identifica cu ușurință o ţară pe hartă, să posta asocia ţările cu continentele din care fac parte, dar și să se familiarizeze cu steagurile ţărilor.
În această activitate ne-am exersat abilitățile practice, dar și abilitățile de redare a unei imagini. Un alt element important al atelierului de astăzi a fost conștientizarea importanţei lucrului în echipă, activitatea de astăzi durând foarte mult dacă fiecare lucra individual pe propria hartă.
După o alta activitate non-formala in care am localizat vecinii unei tari, ne-am exersat abilitatile de vorbit in public, prezentând grupului o recapitulare a lucrurilor aflate astăzi.  
Vă invităm să încurajați interesul copiilor faţă de hărți sau alte regiuni ale lumii, dar și să îi încurajați ca pentru data viitoare să se intereseze de un peisaj, o tradiție sau de simbolul unui steag din ţările despre care am vorbit. O posibilitate ar fi să lăsați la îndemâna lor atlasuri, hărți, enciclopedii sau să atârnați o hartă la ei în cameră.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu