luni, 8 aprilie 2013

Atelier Creativ 11.03.2013-Școala "Ion Dumitriu"


Dragi părinţi, 

La atelierul de astăzi, după ce am poposit pe Insula Omiduţelor, ne-am gândit că în primăvara aceasta se poartă mărgele colorate, cravate și papioane din hârtie ca să arătăm cât mai trăznit.Ne-am înarmat cu răbdare, meticulozitate și multă creativitate și ne-am pus pe treabă. Nici nu știm când a trecut ora, atât de bine ne-am simțit. Cu hârtie colorată, foarfece, lipici și elastic am creat niște bijuterii și cravate atât de drăguțe încât le-am purta oriunde și le-am face să se asorteze la orice purtăm.
Copiii s-au distrat foarte mult și le-a plăcut aceasta activitate. Vă invităm şi pe dumneavoastră să încercați să faceți astfel de obiecte, este o metodă excelentă de relaxare alături de copiii voștri.

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu