marți, 26 martie 2013

Atelier creativ-12-18.03 Grădinița Albinuța



Dragi părinți,



Se apropie cu pași grăbiți ziua în care, pentru o oră, vom stinge luminile și vom opri aparatele electrocasnice neesențiale, în mod voluntar, eveniment internaţional, organizat în ultima sâmbătă a lunii martie a fiecărui an, care are ca scop sensibilizarea utilizatorilor de energie electrică faţă de problema dioxidului de carbon emis în atmosferă la producerea energiei electrice. Cum toți acești termeni sunt greoi pentru noi, am început atelierul cu o discuție însoțită de explicații și asocieri pentru a fi mai ușor de înțeles și din care singuri am tras concluziile.

Cum nu putem sta în această ora nici pe întuneric, după ce am găsit diferite alternative, ne-am fixat asupra lumânării și ne-am modelat din lut un suport pentru aceasta sub forma unei gurițe deschise de broască, tigru, leu sau altele, după imaginația fiecăruia. Pentru a ajunge la rezultatul final a trebuit să modelăm, decupăm, ajustăm, rulăm, asamblăm, dar ne-am dezvoltat în același timp simțul tactil și motricitatea fină. Am aflat lucruri noi, ne-am distrat, iar la final fiecare a primit un calendar care ne arată câte zile mai sunt până la cea cu "Ora Pământului". Încercând să ne obișnuim cu responsabilitățile, în fiecare dimineață vom tăia câte o zi și astfel ne vom da seama singuri cât mai avem și când este evenimentul.

“Ora Pământului” se desfășoară anul acesta în data de 31 Martie, începând cu ora 20:30 -21:30 și trebuie să reprezinte momentul unei schimbări în atitudinea fiecăruia, mic sau mare, faţă de mediul înconjurător!















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu