marți, 12 martie 2013

Atelier creativ- 26.02-4.03 Grădinița Albinuța



Dragi părinți,



Primăvara vine cu poftă de culoare.

Copiii sunt fascinați de  culoare. Cei mici creează și învață în același timp, fie că este vorba de răsucit, împletit, îndoit sau mototolit, copiii sunt încântați.



Martie este momentul în care oamenii încep să caute primul ghiocel, ca semn al venirii primăverii cu adevărat. Acum frigul începe să se împletească cu razele soarelui, întunericul cu lumina și după o iarnă grea cu omăt mare, înving viaţa, primăvara şi soarele. Acest triumf al reînvierii și regenerării este invocat prin Mărțișorul pe care-l dăruim celor dragi, ca mic semn ce dorim să le aducă fericire și noroc.

Am ascultat la început "Legenda Mărțișorului" și am identificat semnificația culorilor acestuia. Ne-am testat astfel atenția și capacitatea de memorare.



În zilele noastre, realizarea mărțișorului a devenit o adevărată operă de artă. Bineînțeles că nu am fi avut cum să ratăm aşa ocazie de a ne arăta talentele de mici artiști în devenire, aşa că am realizat mărțișoare puțin ieșite din tipar: gentuțe cu bomboane sau ciucurași albi și roșii.

Învățând să folosim tehnica răsucirii hârtiei- quilling-  am descoperit că putem face mărțișoare minunate. A fost un adevărat exercițiu de concentrare, antrenare a imaginației și a creativității. Rezultatul a fost pe măsură: omiduţe, balonaşe, scafandrii, fluturași și multe altele.
















 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu