duminică, 12 mai 2013

Atelier creativ 16-22.04- Grădinița Albinuța




Dragi părinți,



În ograda lui Iepurilă-Urechilă pregătirile sunt în toi pentru marea sărbătoare care urmează să vină, Paștele. Am făcut curățenie și am aruncat toate tristețile, am scuturat covorul de la intrare de lucruri urâte, am pus capacul borcanului cu amintiri frumoase din iarnă și l-am pus la păstrare în cămară, ne-am scos dintr-un altul zâmbetele de primăvară și am șters de praf toate gândurile bune pe care am vrea să le împărțim și cu ceilalți în perioada ce-o să vină.

După atâta osteneală, iepurașului i s-a făcut foame și noi am hotărât să-i facem o surpriză: să-l hrănim cu morcoviori plantați, udați și îngrijiți chiar de noi. Răsucind, mototolind și rotind hârtia, am ajutat la dezvoltarea simțurilor și mișcărilor mâinii, a preciziei și puterii de concentrare și a simțului estetic.

Folosindu-ne de ață și de tehnica împletirii acesteia sau de împăturirea hârtiei, și dând dovadă de multă răbdare, am făcut și un coșuleț în care am pus morcovii pentru Urechilă care a fost foarte bucuros să vadă aşa o masă copioasă.


































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu