joi, 23 mai 2013

Atelier creativ 8.05-Grădinița Albinuta


Dragi părinți,

Care este cel mai important personaj dintr-o poveste? PrințulPrințesa  Sunteți siguri?... Noi suntem de altă părere și anume dragonul, zmeul sau balaurul. Păi să ne imaginăm că acesta nu ar mai răpi o pe Prințesă .. atunci aceasta ar sta plictisită și și-ar împleti cosițele, iar Făt-Frumos ar șterge șaua calului toată ziua. Dacă Prințesa nu ar fi răpită de Dragon, ce rost ar avea să mai fie salvată?
Problema cu care ne-am confruntat noi, în schimb, a fost că Dragonul nostru nu mai putea scuipa flăcări  și cum nu s-a mai pomenit în Ţara Poveștilor ca dragonii să nu sufle flăcări și să nu fie înfiorători, l-am ajutat pe aceasta să-şi recapete locul cuvenit.
Am rulat hârtia  am lipit, am colorat și am suflat. Am învățat lucruri importante legate de Lumea Poveștilor,  ne-am stăpânit mișcările, am urmat pașii cu răbdare și concentrare, iar la final dragonul fioros care scuipa flăcări a ieșit la iveală și povestea a avut un final fericit.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu