duminică, 9 decembrie 2012

Atelier creativ 23-25.10.2012- Grădiniţa Albinuţa



Dragi părinți,
Tema atelierului a fost: Oraşul Vesel.   
Am început cu un joc foarte distractiv „Doamna și Domnul Raţă” care ne-a dezvoltat simțul auditiv, răbdarea și toleranţa.
Ajunși din nou pe insulă, ne-am gândit să ne construim un orășel al nostru şi cum pe insulă noi facem legile, am decis să nu fie niște căsuțe obișnuite, ci unele mai trăznite. Fiecare a contribuit, punându-și creativitatea la încercare, ieșind din tipare și construindu-și propria căsuță trăznită.
Ne-am exersat astfel spiritul de echipă fiecare contribuind pentru a crea un singur orăşel.
Purtați de imaginație, ne-am închipuit apoi cum arătau căsuțele noastre și în interior: ce culoare aveau pereții, cum era camera noastră sau cine ne aștepta acasă. Fiecare copil și-a prezentat viziunea fiind lăsat să construiască și să susțină un mini-discurs în fața colegilor, să-și elimine inhibițiile și să fie “vedeta” grupului.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu