joi, 3 ianuarie 2013

Atelier creativ 11-13.12.2012 - Grădiniţa Albinuţa

Dragi părinţi,


Pentru că ne-am distrat foarte tare săptămâna trecută exersându-ne simțul auditiv, săptămâna aceasta am continuat cu ceva asemănător. De data aceasta însă, ne-am pus la încercare simțul tactil și am recunoscut o serie de obiecte prezentate anterior, cu ochii închiși prin pipăire. În plus, ne-am dezvoltat memoria, atenția și concentrarea.



Și cum sărbătorile de iarnă ne bat la ușă, iar unul dintre simbolurile acestora este brăduțul, ne-am confecționat și noi proprii brăduți pe care i-am împodobit. Aceștia au fost realizați din fâșii de hârtie de diferite mărimi pe care am avut sarcina importantă de a le ordona mai întâi de la cea mai scurta la cea mai lunga.  Dexteritatea ne-a ajutat să creăm brăduți foarte drăguți și originali.

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu