vineri, 25 ianuarie 2013

Atelier creativ 21.01.2013 - Şcoala "Ion Dumitriu"



Dragi părinți,
La atelierul de astăzi, lucrul în echipă și colaborarea  au fost esențiale. Am construit în echipe un turn cât mai înalt și mai creativ din materiale neobișnuite pentru o asemenea construcție. Mai întâi, l-am construit fără a avea voie să vorbim. Am discutat apoi despre rolurile pe care le-a avut fiecare în cadrul echipei, despre caracteristicile unui lider, despre cum am colaborat, cum ne-am simțit și cum am fi putut îmbunătăți rezultatul.
În a doua etapă, am construit un turn având voie să vorbim între noi. Am observat apoi diferențele și am discutat despre importanţa comunicării în îndeplinirea unei sarcini, dar și în activitățile de zi cu zi.



















Fotografiile sunt realizate de unul dintre voluntarii noştri, 

omiduţa Beatrice Crancu.Dacă doriți să vedeți mai multe 

fotografii realizate de aceasta, puteți accesa 

blogul: http://bardart-portofolio.blogspot.ro/ 












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu