luni, 28 ianuarie 2013

Atelier creativ 22-24.01.2013- Grădiniţa Albinuţa



Dragi părinți,



Cum am ajuns la grădiniță? Cu mașina, cu autobuzul, pe jos...

Săptămâna aceasta am avut ca temă mijloacele de transport. Ne-am amintit care sunt acestea, pe unde se deplasează, dar am aflat și lucruri noi. Cu ajutorul primului joculeț am identificat mijloacele de transport aeriene, terestre și maritime.

Folosind unul dintre mijloacele de transport amintite, bărcuța cu vâsle, și ajunși pe Insula Omiduţelor, am realizat un trenuleț, exersându-ne talentele artistice și totodată repetând realizarea unui nod. Întrucât nu suntem la prima încercare, unii dintre ei au reușit să facă singuri, alții au mai avut nevoie de îndrumare

La final, ne-am personalizat un submarin cu care ne vom distra pe cinste la următoarea băiță. Pentru ca jucăria să fie finalizată, submarinul trebuie rulat și introdus într-o sticlă de plastic transparentă de 0,5 l.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu